Hjulat & hjulat=)

Idag på träningen kom Hanna, en gymnast som jag lyckats fått som hjälp till cheerträningens akroträningar. Det var riktigt kul och hon var duktig, hade en massa bra tips och övningar. Bla annat så hjulade vi mellan två madrasser vilket var skitbra för att få till det mera rakt! Jag kände att jag hjulade bättre än jag någonsin gjort!
Sen hjulade vi även nedför tre plintar för att få lite fart, det var däremot lite läskigt men ner kom jag, fast det var verkligen inte vackert!!!
Både Sara, Michaela och Fatima tränade på rondat och även handvolt. Michaela fick till det rätt bra=)
Jag känner i kroppen att jag gjort nåt som jag inte brukar göra, kommer nog vara lite mör i morgon=)
Längtar iaf till nästa träning!
Haha, bilder från träningen i Måndags...


Oxå från Måndagen:P

Jävligt läcker stillbild på filmen, hahaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0