Älskar mina hundar=)

Hm pluggandet går sådär. Finns ju så mkt roligare saker att göra!
I dag när jag klev upp (låg och gruvade mig i evigheter för att gå ner) så var det 10 grader inne! Varmt eller, NÄE! Var ut i garaget, värmepumpen går inte:S Kommer förhoppningsvis en kille och fixar det i morgon.

Felicia kom hit och vi tog en tur på skidor med hundarna, fan vad det är kul! Tog med kameran men tog inge kort när vi åkte. Synd för jag drog en klassiker, åkte rätt fram in i en snödriva där det tog tvärstopp och jag ramla pladask på magen:D
Zorba fick ha socka idag=)

Hon va jättesöt när hon nyss fått på den för då hoppa hon på tre ben och såg så besvärad ut, hehe. Men sen sprang hon som tusan. Hon har ett litet nästan obefintligt sår på tassen men som jämt går upp när vi är ute i djupsnön. Funka ju bra med socka då=)

Nu sitter jag i sängen där det iaf är varmt och nu måste jag plugga, lägga i högväxeln och bara köra på. Det är ju ett intressant ämne=)
Dogsen är oxå med, men dom busar bara och distraherar mig från mina studieförsök:

Hela Zorbas face ryms i Bailarns mun... Knäppgökar:

Man skulle kunna tro att jag är jävligt ambitiös iaf;)
Dom 2 anatomiböckerna är på ca 5-600 sidor och min Vetnursingbok på ca 800. Puh!


Ma höres as we say here in Jämtland:P

Kommentarer
Postat av: Zickan

Hej!!

jaaa en date på sjön vore kul!! Jag körde dit idag, sen vände jag, Maja var med och drog så då körde jag inte så långt. Det är sånna fina vägar att köra på häromkring! Men söta Zorba med sockan då =) Fin plugghjälp får du ju oxå ser jag!! Underbara hundar!!

Vi hörs!

2010-01-10 @ 21:33:18
URL: http://www.zickan.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0