Stora tårar rullar på min kind..

Satte ut en annons på Zorba igår, det känns så hemskt att man kan sälja sina vänner:( Men jag känner att jag inte hinner med henne men det känns fruktansvärt att tänka tanken att hon inte ska va här mer.
Det ringde ett par från Rättvik som ska komma och titta på henne. USCH! Jag får ont i magen bara av att tänka på det. Men dom verkar trevliga och vettiga.
Men det är så jobbigt! Haft ont i magen hela dagen. Känner mig som värsta svikaren när jag tittar på henne och hon kommer och myser och är sötast ever! Jag hatar det.
Men hon kommer få nån som har mer tid men det känns ändå förjävligt! Allt är mitt fel från början.. Om jag hade uppfostrat henne så att hon kunde vara lös hade allt varit mkt bättre! Så jobbigt och sorgligt.
SnyggZorba posar i stallet:

Zorba mysvovve:                        PussZorba:


Näe nu ska jag gå och kramas med henne och njuta av dom sista dagarna.

Kommentarer
Postat av: Virre

Jobbigt =( Hoppas det är några bra som hon kommer till.

2010-01-06 @ 23:04:18
URL: http://lusegris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0