Hellooooo.

Sitter på jobbet, ska snart sova=)
Hade riktigt trevligt igår på partyt men som vanligt när man går ut så försvinner alla... Jag och Fatima höll dock ihop som vanligt;) Vi dansade loss, som vanligt, hehe! Dom spelade Beat it med MJ och vi var såklart tvungen att hänga på och rocka loss. Där på dansgolvet kom det fram en tjej och fråga, helt seriöst, du heter Kerstin va?
Say what? Haha näe inte vad jag vet... Hoppsan Kerstin skulle jag vilja säga.
Det är inte första gången nån kommer fram och tycker dom känner igen mig, måste ha en dubbelgångare i stan..
Träffade på Felicia, Hannah, Pernilla, Malin och Angelica oxå, o en massa andra bekanta. Det är väl det roligaste med stråket=)

Idag har vi haft cheeruppvisning på travet, det duggade och va grått och tråkigt väder. Uppvisningen gick helt ok, men jag är så onöjd med rutinen! Jag blir så arg! Vill ha en koreograf som fixar allt och en DJ...

Jobbar mina sista timmar nu på 87timmars veckan, är ledig fram till fredag sen, men ska nog jobba i laggårn lite=)

NU: FIKA!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0