Och jobba är kul eller??

Slutar jobbet nu 10.30 sen börjar jag igen kl 12 och slutar 20 för att direkt åka till Yran och jobba till 02 för att sen åka till Fäviken och jobba hela fredagen för att sen antingen jobba på Fäviken hela lördagen oxå eller åka hem och jobba i stan hela lördagen för att sen jobba i stan från 11 på söndagen till 10.30 på måndagen... Jobba är min nya hobby eller???

Jag hoppas nån kan ta mitt lördagspass i stan för jag vill jobba i Fäviken. Fast det ska iof vara skitväder så då kanske det inte är så kul iaf... Men jag har ju alltid min vattentäta cowboyhatt;)

Ps. Jag kommer nog flina liiite extra när lönen dimper in på kontot nästa gång;)

En gammal bild från London 2008;)
Brukar alltid försöka hitta nånstans att hänga upp och ner, här på Trafalgar Square i London=)

Kommentarer
Postat av: frida

London är så himla mysigt, ungefär världens bästa stad eller vad tycker du?

2010-07-29 @ 11:04:33
URL: http://fridatorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0