PUCKO!

Dom ringde från jobbet igår och fråga om jag kunde jobba natten. Det tog jag på mig och FAN vad jag ångrar det nu!
Har spenderat kvällen på stråket med lite klasskompisar, grabbarna ur laget, Jonte och hans polare. Det var ASGRYMT UNDERBART väder, kul med alla trevliga människor, Bailarn var oxå med och åkte, smarrig Älgwrap passade jag på att äta och livet var bara sådär härligt som det kan va med bra väder och bra sällskap!... Och så var jag tvungen att hoppa av och åka till jobbet. Hur dum får man va när man tar på sig jobb och missar en sån tokbra kväll!? Sista stråketkvällen med bästa vädret på hela veckan. Det kommer jag grymt mycket folk och kul så in i helvete!
Näe jag är inte bitter, inte det minsta!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan.

Nu måste jag dricka te och äte blåbärspaj så kankse KANSKE det känns liiiiite bättre, fast näe det komemr det INTE att göra!

fhoöasdjfhösjdfhkösjdvhiöusgfjkasbdklfhasjlh!"!!!!!DN >M;Ä***##"WDNMBAJWHT8o

SÅ arg e jag nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0