Första dagen.

Japp, idag är min första dag på nya jobbet! Har indroduktion hela veckan. Sen kör jag igång nästa vecka. Hoppas det är ett bra ställe!

Dagen hitills har varit toppen. Vaknade kl 4 (!) trodde jag hade försovit mig.. Typ för 8 gången nu, vad sitter det i!?
Klev iaf upp vid halv nio, åt en macka och drog till stallet. Jag och Fatima red en timme, jag red Hajapaja. Lite galopp i skogen, nice! Fast fan va man blir mesig ju äldre man blir. Jag satt och tänkte att: Tänk om hon stannar nu då flyger jag av och det gör ont.. Hehe! Wimp!
Nu har jag städat, kastat in en maskin med tvätt, ätit internettat lite och nu ska jag ut och cykla med hundarna innan jag ska åka och jobba första passet. Spännande.

Sen blir det lydnad när jag kommer hem.

Adios!

Haja surar över andraplatsen på Wången:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0