Inte igen!

Näe nu fan blir jag förbannad. Satt på jobbet, kvällen närmade sig, allt va chillat sen helt plötsligt så känner jag att jag börjar få ont i halsen. Bara så där från en minut till en annan. Nu gör det ännu ondare och det irriterar så jag måste dricka vatten hela tin. WTF! Kan man få hålla sig frisk eller!?

Måste iaf säga nåt bra med dagen. Jag får betalt för att titta på tv och dricka te!!! Hell yeah! Love my job;)

Har kollat på Michael Jacksons This Is It! Damn vad han är bra på att dansa! Jag blev tokinspirerad och började knåpa ihop den nya rutinen vi ska köra på Storsjöcupen:D

Nu ska jag sova (och tjäna pengar på att ligga och gosa under täcket) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0