Sova sova säng säng säng=)

Jahapp, nu har jag bara 8 timmar kvar på jobbet varav 5 timmar sovandes, förhoppningsvis. Borde väl lägga mig tidigare när klockan ringer 06.00 men jag var tvungen att se SATC på tvn och dricka te=) Viktigt, viktigt!
Idag hade vi en extra cheerträning innan jag började jobba där vi gick igenom dansen. I morgon ska jag sitta och jävlas med musikprogrammet jag inte laddat hem;) Jag vill kunna mixa ihop så det blir en grym uppvisning för det är så jävla tråkigt att bara köra en låt rakt av!
Är det nån som känner sig manad och kunnig att lära mig hur fan man gör så feel free och slå en pling! ;)

Gute nacht!

Ps. Det här inlägget vill vara i både cheer och jobbkategorien, varför kan inte blogg.se se till att man kan välja flera kategorier, annars får jag ju göra en miljon kategorier så det ska passa alla tillfällen. Ds.

En liten uppdatering, en bild på min arbetsplats;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0