Trav.

Jahapp, då har man varit på travet då, solen försvann tyvärr i samma ögonblick vi klev ur bilen. Vi klarade oss dock hyfsat utan regn, några droppar kom det. Hamnade vi samma bord som några norskar, en var härifrån men bodde i Steinkjer. Vilket sammanträffande. Skolan ligger ju där. Han var iaf väldigt social och bjussa på cider, me like. Synd han inte var singel, 20 år yngre och lite snyggare, haha! Men det var lite hunkar där iaf:P
Träffade på en gammal polare jag inte sett på länge, plus några andra jag inte träffat på ett tag. Trevligt.
Min lilla granne Sanity vann lätt idag=) (3:a här)

Min fd hovslagare Jörgen jobbar i starten och fick äran att köra Svantevante under prisutdelningen=)


När jag kom hem tog jag en sväng i skogen med dogsen och nu kikar jag på Rocky, ska snart gå och lägga mig så man orkar upp i morgon, ska hitta på lite stuff innan jag ska till Frösön på Republicans match. Snälla väderguden gör så att vi får sol och 25grader varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0