2010-03-01

Tja!
Idag har det varit sjukt fint väder!!!
Jag har varit på skolan där vi har redovisat våra inlärningsarbeten (etologi) sen bar det iväg en räsersväng till stallet där jag slängde åt Acke lite mat. Hämtade upp Anna och vi var och hämtade en hel drös med kakor som juniorerna ska sälja sen var det cheerträning och det kom 2 nya (igen) och tittade, dom verkar intresserade, kul! Sen drog vi till Anna och bar in alla kakor och sen for jag o Fatima på gymmet och till sist for jag hem och mockade åt Acke=)
Nu har jag käkat middag och ska dricka te och kolla på ponnyakuten, nice=)

Ps. Blir alltid så sjukt sugen på choklad när jag ätit och nu hade jag ingen så jag tänkte att: Ja jag käkar mina pistagenötter jag köpte men näe inget slår chokladen asså!
Funderar seriöst på att blanda 5kg Oboy med 1 glas mjölk så jag får en fin chokladgeggamoja, sån som man åt när man va liten (som jag fortfarande gör:P)

Ps2. Tyckte minsann jag hörde en vårfågel idag, "tiittifju tittifjuu" ;)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Japp de får du, jag kan ta med den på torsdag :D (om jag kommer ihåg xD)

2010-03-02 @ 08:37:40
URL: http://minzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0