Awww.

Jag är ju ingen storbloggare men får lite dåligt samvete när jag kollar statistiken och det är många som klickat sig hit (och inte bara en gång per dag) och inte får läsa nåt nytt bara för att jag inte uppdaterat:(

Jag ber om ursäkt och provar att liva upp er tillvaro med en annan skojig sång jag lärde mig i samma veva som Anka i fickan;)

(Jag tror att du Kulan skulle gilla denna) Tvestjärten Ulf:
"Tvestjärten Ulf, köpte en fotboll, men hans fru som förresten kom från Skinnskatteberg målade om den till jordglob. (do dom dom dom) Ulf blev förbannad men sen så insåg, han att man har mera glädje av en jordglob än av skeeetans fotboll! (do dom dom dom)
Fööör om man till exempel vill veta var Förenade Arabenmiraten ligger blir man vansinnig om man letar på en fotboll!"


Jajamen! Där satt den. Härliga tider eller hur Therese:D
"Kom och gung gung gunga! Gunga med mig!" =)
Jag saknar musiklektionerna med Roger=)

Appropå tvestjärtar, när vi bodde i Karlstad så hade vi tvestjärtar i brevlådan:S

NU: Two and a half men på Youtube och ett glas varm oboy;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0