Hästar.

Kom nyss hem från stallet, var och kikade när Malin red Rotario. Han e så fin och duktig oxå. Får se om jag ska rida han nåt;)
Hundarna var oxå med och fick rejsa av sig i ridhuset, jäklar vad dom sprang! Så kul för Zorba och få springa av sig lite utan ett jäkla koppel=)
Hatar min kamera...


Sen fastnade jag i stallet bra nog länge efter det och snackade med Jossan som oxå håller på med NH, roligt=) Eller jag håller väl inte på nu men gjorde med Zonodarlingen.

Den här jäkla värmen i lgh blir jag galen på... Nu har den lagt av. Igen.. Ska se om jag kan fixa det. Inte så skönt när man stått och frusit några timmar att komma hem till kalla golv. I vanliga fall är det tokskönt att gå in i badrummet och värma fötterna.
Nu får det bli med en kopp te i stället. Alltså inte värma fötterna med teet:P

Moahaha, var ut till garaget och fixade värmen, hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0