Kräks!!!

Jag kräks på alla blonda fjortisidioter! Vad är det med folk och va platinablond, pinnsmal och dum i huvvet???

Eller över huvud taget på alla dumma, egoistiska, emo-deppiga människor! Hur kan man va deppig när man e typ 12 år, WHAT!!?? Vad är det med dagens ungdom???

Uppdatering: Ok det finns faktiskt dom som är unga och deprimerade på riktigt MEN det verkar va nån jävla fluga nu, alla mår dåligt. Är världen och samhället så jävla ruttet så varenda unge blir deprimerad?? Eller va sitter det i?
Att folk sitter med mobilen/datorn/tvspelen 24/7 istället för att vara ute och leka i naturen??
Äh jag fattar inte.
Mina barna ska iaf inte få nån jäkla telefon eller få sitta vid datorn! Dom ska UT! Åka skidor, kasta snöbollar, rida, dansa, åka skridskor, UMGÅS, klättra i träd, träna agility med Baileyz som då e halvdö, skjuta pilbåge!
Vad som helst bara dom är ute och GÖR nåt!

Nu ska jag ut och gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0