Money money money...

Sitter och räknar kassan från dagens Gregorie. Ser helt ok ut=)
Stod på em idag och nedrans vad det blåste. Var ok när solen var framme men det var ju inte ofta.
Nu blir det en kopp te och en film tror jag. Är lite trött efter dagen.
Somnade väl vid 3 i natt och hade tenta kl 9 i morse, som jag förövrigt tror gick rätt bra.
Vet att jag svarade lite galet på en fråga men vill inte kolla i papprena vad svaret egentligen var för då grämer jag mig bara över det.. Å andra sidan så kommer jag alltid minnas det sen om jag kollar.. Hm, jag kollar iaf=) Tanken är ju att man ska lära sig nåt inför framtiden, skit i tentan lixom.

Är sjukt cheersugen förresten... Och sugen på att läsa vidare nu när det verkar som vi kan läsa på distans. Mmm vi får se.

Vi hörs i morgon;)

Kommentarer
Postat av: Therese

vad har du sålt för nåt?

2010-03-13 @ 00:45:31
URL: http://ekwarn.blogg.se/
Postat av: christina

hoppas du får en bra dag :D

2010-03-13 @ 11:59:04
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0