Onsdag kväll en sorglig kväll.

Efter middagen var det ju cheerträning, både juniorer och seniorer, vi var 17 pers på träningen och då var inte ens alla där, kul! =)
Körde lite crosstrainer sen, bara 20 min men i snabb takt iaf=)

Drog hem till Anna sen och lämnade Baileyz som ska bo där till Zorba slutat löpa. Gick ut till bilen, satte mig i och vred om nyckeln. INGET hände, inte ens en njönjönjööö som dom kan säga innan dom dör. Den var bara stendöd! Batteriet är okej för lampan lyser osv.. Damn it!!!

Henke var snäll och körde hem mig. Efter att vi fått skuffa bilen till andra sidan vägen eftersom det är datumparkering och jag stått i telefonkö (!?) hos Securitas en kvart (!) och inte orkade vänta längre. Tänkte va duktig och säga att bilen står på fel sida eftersom jag inte ville ha en jävla böter.
Stackars Byzen♥


Hade lite panik över hur jag skulle ta mig till skolan i morgon men det visade sig att läraren var sjuk, tur för mig!
Nu ska jag bara försöka fixa nåt sätt att ta mig till träningen i morgon då jag måste vara där eftersom vi har uttagning till uppvisningslaget och jag ska bedöma.

Stackars Zorba fick va hemma själv jättelänge! Tur att jag är ledig i morgon så jag kan hitta på nåt med henne hela dagen=)

Nu har jag nyss sett på NCIS, me like! Men det var ett sorgligt avsnitt där Jenny dog:(
Nu: Mera te och Two and a half men, sen sova=)

Ps. Detta inlägg vill jag lägga i kategorierna: Cheerleading, Hundstuff och  Jenzan e förbannad...

Kommentarer
Postat av: Emma R

Bilkrångel SUCKS!

2010-03-25 @ 08:08:21
URL: http://emmarasmusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0