Onsdagen.

Hello. I morse fick jag frukostbesök av Felicia, nice. Sen for jag och jobbade, gick helt ok. Chillat jobb med skön stämning, perfekt extrajobb.

Var till Stadium efter jobbet och fixade så nu är overallerna äntligen på väg på tryck! Yeii!
Kommer ha eget namn och Golds och vår logga på=)


Sen var jag upp och skulle hämta bilen på verkstan så den slapp stå där hela påsken. Dom hade inte kunnat bytt startmotorn eftersom dom gett mig fel på skroten.. Suck. Så jag ska tillbaka med den på tisdag..
Den startade såklart inte då och alla hade gått hem för dagen:S What to do!!
Men jag hade lite flyt då det kom en kille och gick förbi så jag haffade honom och bad om hjälp att vrida om nyckeln..
Han gick såklart fram till huven som var öppen -Du behöver bara vrida på nyckeln sa jag. -Ska jag vrida på nyckeln sa han och lät helt förvånad!
Döhh! Jag kirrar resten grabben!
Han vred på nyckeln och jag dunka till startmotorn, BRUM! Sa Byzen. Jag börjar bli van det här nu. Om någon anmäler sig som frivillig konstant passagerare behöver jag inte byta SM:D

Det roligaste med denna historia var att det var en hunk som hjälpte mig. När bilen startat bytte vi några ord om bilen sen tackade jag för hjälpen och så gick han. Damn it! Jag skulle sagt nåt charmigt!
Grämde mig en stund och sen tänkte jag What the hell!
Så jag hoppa in i bilen och körde ikapp honom, vevade ner rutan och kläckte ur mig: Hur gammal är du?
32 svara han och såg förvirrad ut.
Singel? Frågade jag. Nu såg han ännu mer förvirrad ut och efter en lång tvekan och ett öhhhhh så kom det ett näee.
Synd, annars hade vi kunnat ta en fika;) sa jag.
Ja sa han. Och såg fortfarande förvirrad ut:P
Ha det bra sa jag och burnade iväg med storByzen.
Haha! Om man inte tar chansen kan man gå miste om nåt, jag vet att jag hade ångrat mig om jag inte hade frågat honom:P
Thats me i ett nötskal, lite wild n crazy och spontan:D


Och med det säger vi godnatt för jag har bokat frukostdate med Felicia i morgon kl 08.00!


Kommentarer
Postat av: Michaela

HAha, jag skämms när jag läser det :S HAHAHA

2010-04-01 @ 07:51:05
URL: http://minzy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Modigt ju! :D GO Jenny! Psst, synd att han inte var singel föresten!

2010-04-01 @ 22:29:13
URL: http://mantuss.blogg.se/
Postat av: Karilainen

Haha, åhh Jenny jag saknar dig!!

2010-04-01 @ 23:25:50
Postat av: Ninns

jenns du e no så jävla bäst!!!

du har sååå jävla bra stil =)

kramisar, saknar dej vänner massor

2010-04-06 @ 18:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0