Ont i huvudet...

Haft ont i huvudet mest hela dagen och det sämsta man kan göra då är väl att sitta framför datorn... Men det finns så mkt skoj på nätet. Är ju fortfarande utan tv...

Käkade middag och sen var jag in till stan och träffade Marina och Fatima för en fika, trevligt trevligt, och huvudvärken var faktiskt lite bättre när jag var ute men nja det maler nog på än..
Har mest suttit i sängen och internetat sen jag kom hem. La upp filmerna från gårdagens cheeruppvisning, även lite bilder men orkar inte dra allt igen så gå in på Jamtland Cheer´s blogg om ni vill spana på bilder.
Filmerna kan jag slänga in här.
Dansen:


Byggsekvensen:


Letade upp en låt som jag diggar. Jag vet inte riktigt vad jag gillar med Cohen, han är som bara skön helt enkelt. Häftig röst. Hehe, jag skrev precis varför jag gilla han, alltså vet jag ju det, kocko! :P
Fast jag gillar rösten bättre i nästa klipp men den här låten So Long, Marianne är så skön. Det finns ju såklart en version när han sjunger So Long på äldre dar och då kommer "the voice". Grrr:P Men nu blir det denna.
Leonard Cohen:


Mörk och dov röst, me like;)


Han låter som en hunk, vilket han iof va på unga dar;)


Näe nu håller huvudet och nacken på att gå av. Kan iof va för att nacken gör ont som huvudet gör det oxå. Spänningshuvudvärk.
Ska hämta en kopp (läs stort glas) med te och honung och värma bönpåsen i micron och slänga runt nacken, sen sova!
Inatt tror jag minsann vovvarna får komma upp och sova i sängen, myyys♥

Ps. Tänk att det är inte första gången jag skriver en rubrik, börjar skriva inlägget, kommer på massa andra saker och skriva om och sen när jag är klar så passar ju inte rubriken så bra som den va tänkt.. Fast nu när jag tänker efter så började och avslutade jag med huvudvärken så det kanske inte blev så fel iaf..

Hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0