Pållar.

Hade insläppet i lillstallet idag eftersom jag lånat Fatimas bil som Veronica lånat först:P Eftersom Veronica skulle ha insläppet men inte tog sig dit eftersom jag tog bilen så fick jag ta insläppet plus mockningen åt Acke. Fick även ta B´s mockning eftersom Veronica skulle haft den idag.
Fick så dåligt samvete när jag mockade åt B, det var han som sparkade Zono. Det är hans fel att inte min älskade häst finns kvar och där stod jag och gjorde fint, fyllde på nytt fräsht vatten och fyllde på hö. Kändes verkligen inte bra!
Dessutom när jag skulle ta in han från hagen så kommer han med öronen bakåt, allmänt sur och försöker bita mig.! Nafsade i grimskaftet flera gånger på väg in oxå trots att jag sa åt han.
Näe usch jag klarar verkligen inte av honom. Tänk om han kunde va som sin ägare i stället, alltid glad och trevlig.
Världens bästa häst Zono och Baileyz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0