Sen sist...

Ja vad har jag gjort sen sist vi "sågs". Har vart ledig så länge nu så jag är helt dagavill och kommer inte ihåg vad jag gjort dagen innan om nån frågar....
Fatima frågade i måndags när vi red vad jag hade gjort dagen innan. Jag kom inte ihåg. Senare under turen berättade jag om juniorernas styrketest. Då säger hon men då hade du ju träning igår! Öh ja just.. Bra minne Jenny!

Iaf så städade jag lite igår och sen blev det lite bus, moahaha!!! Me like;)

Idag har jag och Zorba vart ute och gått 45 min, vilket jag ska göra varje dag from nu! Tråkigt nog fick jag skavsår (ovanligt, NOT!) efter 30 minuter.. SUCK!
* Plåster på i morgon!!!

På kvällen kom Sara och Juniorerna hit på cheerkväll, trevligt! Vi kollade på cheerfilm och gjorde coola rosetter!
Read about it here.



Kollade på klockan på väggen och den var 2, kollade på datorn och den va 3!!! Shit det är ju sommartid nu! Måste ställa om mobilen och väggklockan och gå och lägga mig! Ska upp och gulla med dom nya minishettisarna i stallet i morgon! :D
Dessutom fyller Ac 26 så jag ska dit och käka tårta. Sen ska jag och Baileyz på test;) Berättar mer i morgon!

Gute nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0