Sunshine.

Solen skiner och jag sitter inne, det är för jävligt. Men eftersom jag inte "sitter inne" på det sättet så kan jag ju gå ut. Vilket är precis vad jag tänker göra!

Baileyz är fortfarande knas i magen... Inte bra. Han är besviken på mig nu när han bara får käka ris:P
Igår när jag ställde ner skålarna, Zorbas med god mat och hans med ris så tittatde han på mig bara när jag sa varsågod och så tittade han på matskålen och mot diskbänken, där maten brukar stå medan den sväller. Hade han kunnat prata så hade han sagt nåt i stil med: Åh vad är detta? Du menar väl inte att jag ska äta det här! Var är min mat!?
Hehe. Han såg så rolig ut. I vanlig fall kastar han sig över skålen och inhalerar maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0