Unwanted.

Jag loggade in på msn nyss, hade 2 inloggade vänner varav en jag inte pratat med på jättelänge, kul tänkte jag! 2 sek senare loggade dom ut, vad har jag gjort för fel!!? Ingen som ville prata. Buhu! ;)
Kom och tänka på en rolig låt jag lärde mig i var det 4:an kanske.
"Ingen tycker om mig, ingen vill ha mig, bara för jag käkar mask!" Nu äter jag förstås inte mask men det var lite den ingen-tycker-om-mig-känslan jag fick när dom loggade ut så fort jag loggade in.
Sonja, du kan ta åt dig!

Ang min hårfärgning igår så blev resultatet värdelöst, syns inte ens att jag slängt i nån färg. Det var visserligen en brun nyans men ändå! Utväxten borde det väl ha fastnat på... Näe tacka vet jag svart!

Nu skiner äntligen solen så jag ska ta en promenix med hundarna.

Ps. Felicia kommer hit så jag får sällskap i solen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0