Stretch...

Idag hade Anna planerat cheerträningen vilket kändes himla skönt, nice att slippa bekymra sig om vad vi ska göra utan bara få träna=)
Vi körde iaf bla ramsa. Jag kan ropa som en man minsann;) Vissa andra hörde jag inte ens ett knyst ifrån:P
Sen körde vi lite bygg eftersom det var två som var där och tittade på och då vill vi ju visa nåt kul.
Vi körde bla straddle till elevator och det gick rätt bra=)
Sen drog jag och Fatima till Golds och körde crosstrainer 30 min och lite styrka men jag stretchade mest. Har ju lovat mig själv att jag ska kunna heelstretch innan Mars är slut...
Även spagat var tanken att jag skulle kunna, men med tanke på hur det ser ut nu så klarar jag nog inte mitt mål:P

Heelstretch;)
Fatima sa att jag behövde träna på mitt cheerface! Vadå, jag ser väl jätteglad ut?

Hehe jag smälter in i bakgrunden:P


Ja min heelstretch kommer jag nog få till bra snart som det känns;)
Nu ska jag dricka te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0