Härlig dag!

Jag och Felicia hade värsta superdagen på isen!
Jag var sjukt skeptiskt till det här med balans när jag hade satt på mig skridskorna, tänkte att det här kommer aldrig gå bra. Jag har ju aldrig åkt långfärdsskridskor förut och vanliga skridskor måste vart typ 5-10 år sen eller nåt. Men jag ställde mig upp och for iväg! Gick skitbra, åkte 2 mil:D
Vi stannade och fikade halvvägs, tokhärligt väder! Några minusgrader, solsken och vindstilla!
Jag och skrillerna.

Ser ut som mitt ben är av:P

Felicia posar:P

Mera bilder och sånt kommer i morgon, orkar inta ladda upp fler nu;)
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kanske är nåt det där ändå, ser ruggigt härligt ut. Jag har aldrig testat långskrillor, hatade skridskor i skolan. :)

2010-03-24 @ 15:16:25
URL: http://jennysundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0