Älskar träning!

Var på gymmet, har inte varit där på alldeles för länge!!! :S
Körde iaf rygg och biceps. Blev rätt lugnt eftersom det var ett tag sen (fast körde på samma vikter och reps som sist och det kändes lätt:D). Skulle kört mage oxå men hade lite bråttom hem. Kör det ikväll eller i morgon ist;) Ska ju på gymmet i morgon med.
400kcal

Drog på mig löpardojjorna när jag kom hem och tänkte springa 30 min. Kom ut och det började snöa:S Tänkte att jag springer den lilla rundan och ser hur lång tid det tar. Gav mig fan på att springa HELA tiden och det gjorde jag. Tog 14 minuter, snopet!
Jaja, gick in och käkade middag då=)
155kcal

Nu sitter jag och kikar på en mysig film och dricker te=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0