Bevakning.

Det var skoj idag på bevakningsträningen. Lite långdraget blir det ju när man måste stå och vänta på varandra men men.
Vi körde iaf 2st stigar varav den ena hade en figurant. Baileyz skötte sig galant. Det coolaste var en ny grej vi skulle göra. Man ska gå på en stig sen säga stanna, sätta sig ner på huk och säga Pass på. Då ska hunden checka läget. Jag trodde inte Baileyz skulle ställa sig och checka nå läge eftersom vi aldrig testat det där men hoppsan! När jag sagt Pass på så ställde han sig och blängde runt omkring sig! Så ballt!
Bailarn rules!!! :D
Agilityträning i somras:

Lydnadskurs i somras:

Zono och Baileyz förra året:


Nu ska jag sova för i morgon blir det frulle hos syrran, sen hopptävling, tyvärr ska jag bara titta på, sen blir det cheerträning! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0