Det gick ju bra.

Var iväg på bevakningsträningen och Baileyz var både duktig och dålig:P Dålig på att fokusera när vi tog det lugnt, drog i kopplet som en vettvilling och försöker hitta på saker för att komma undan passivitet.
Sen under själva uppdragen så var han duktig och gjorde precis rätt medan matte inte ens han fatta:P
Vi körde nå spår där apporten bara var en pinne och han hitta den lätt men matte hängde inte alls med, jag hade förväntat mig nåt som INTE brukar ligga i skogen så jag kunde se den o berömma, inte bara en pinne lixom:P

Nu sitter jag hemma i soffan i långkallingarna med en filt över mig och kollar på Anna Anka söker assistent, hehe! Fryser. Äter fil vilket man inte blir varmare av:P Men det är skönt med svalka i halsen=)

TTYL :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0