Film i mängder.

Först kollade jag på en dramakomedi el va det var, gullig var den iaf.
Sen blev det en American footballmovie, jag älskar dom! :D
Handlade om Vince Papale som spelade Am football i Philadelphia Eagles med hunken Mark Wahlberg i huvudrollen;)
Ps. Philadelphia Eagles hade en svensk med 1977, fränt! Som dessutom sparkade "det stillastående världsrekordet för ett fieldgoal" 1976.
Så nu vet ni det;)
Invincible:

Vince & Mark:


Sen tänkte jag stänga av tvn men då börjar komedin "Titta vem som snackar" med ännu en hunk, John Travolta.

Typiskt! Jag har "Titta vem som snackar nu" så då ville jag se den första filmen:P
Travolta, grrr;) Han är snygg, rik, kan dansa, är pilot och äger egna plan!! Me like;)

Det här med att vända tillbaka dygnet går sådär:S
Jaja nu är dte paus och jag måste ha te!!!
Godnatt folks:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0