Killingagility!

Igår hade vi avslutningsmiddag med klassen. Mysigt, sorgligt att det dock snart är slut. Har ju bara 2 valbara kurser kvar. Jag ska läsa båda så jag kommer ha avslutning med hästkursen på Jämtlands Stora Pris:D
Iaf så körde vi killingagility igår, jäklar vad roligt det var!!! :D
Både ÖP och LT var där och filmade och fotade. Jag blev intervjuad men jag vet inte om det kommer med. Jag var tydligen i LT idag iaf men jag har inte sett den:(
LT´s websida hade iaf ett inslag och en artikel om oss, roligt! Därifrån jag tagit bilderna. Länk till artikeln:
http://ltz.se/nyheter/krokom/1.2042353-fartfyllt-killingrace-pa-rosta 

Jag, Marcus, Angelica och vår stjärna till killing Stjärna;)

Jag och Stjärna in action;)

En av våra lärare Ida som hade kommit på hela idén om agilityt=)

Anton, Marit, Sandra, killing m.fl=)


Vårat lag vann iaf! Det var skitkul, jag vill ännu igen ha en killing.
Efter agilityn begav vi oss till middagen. Jag tog inte så många bilder med min kamera men några iaf.
Min trevliga skola ligger mysigt till:

Jag och Angelica, haha.

Skolan igen, mys.



Jag är så sjukt trött nu så jag skulle kunna somna stående! Satt uppe till halv fyra med en grej, somnade i soffan vaknade halv nio, for på skolan och redovisade mitt arbete, hann lyssna på två andras. Drog till stan där jag dansade street typ 5 timmar, åkte direkt till brukshundkulbben och kollade lydnadstävling för att få en hum om vad jag måste träna med Bailarn, hur det ser ut live.
Sen for jag hem, städade, kääkade och nu håller jag på att lära mig ännu en dans som jag ska lära ut i morgon.
Jag vill sova!!
Ska dessutom upp tidigt och jobba i stallet innan utbildningen i morgon...

Mer bilder från skolan och en till killingagilityfilm kommer snart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0