Long time no see folks!

Jag har varit busy busy så jag inte ens hunnit blogga. Har knappt varit hemma senaste dagarna.

I torsdags var jag till min kära syster och tog med min systerdotter på hopptävlingar, det regnade och var äckligt väder. Sen hade vi cheerträning i Badhusparken inför lördagens uppvisning.
Syrran bjöd på middag efter det och det slutade med att jag sov över där.

Fredagen började med frukost med systeryster, mysigt=) Sen blev det chill i soffan ett tag, fortfarande sjukt grått och mulet ute..
Släpade med Marina hem efter det och vi tog en promenad med hundarna. Självklart så började det spöregna när vi gick ut och jag var dyngsur när vi kom tillbaka, måste leta reda på mina gamla regnbyxor. En viss Fatima har demolerat mina "nya" regnbrallor. :P När vi kommit in igen slutade det regna... Typiskt.
Grannens hund var hit på gårn och bajsade lite oxå.. :S Gick hem med henne och hon hade 2v gamla valpar, sååå söta. Grannen (som är rätt ny i byn) trodde att jag och Marina bodde tillsammans. Hur tänkte han då...
Tog med dogsen och for till Felicia där vi tillbringade resten av dagen/kvällen med middag, Ponnyakuten och American Pie, the wedding. Rolig film:P

Lördagen spenderades mestadels med uppvisningslaget och det var sjukt kul! Träffades vid 14 och skildes åt vid 01. :D Vi hann med att träna en massa i Badhusparken. Det var 20grader varmt och sol, lovley! Vi gick på stan en sväng och delade ut flyers för Golds, shoppade leggings till Sara. Grabbarna e störtsköna! Spanade på kläder och fånade sig. Sen hann vi med att käka på Kebab Baren, träna på Plaza och tappa bort en skiva och sen hitta den igen (i fodralet, hehe).
På kvällen hade vi uppvisning, dansade inne, gjorde en elevator, Jasmine snuddade taket, haha! Vi körde stunten ute, gick finfint. Men lite prestationsångest får man när man ska kasta upp nån i luften och man står på asfalt. Inte tappa toppen då!!!
Vi hade ingen musik utomhus så Ninas pojkvän Daniel kom med sin megaDodge Ram, Näe det är ingen Dogde men det skulle kunna vart.. Jag minns JO nu minns jag en Tundra var det minsann!!! ;) Iaf så spelade vi skivorna i bilen och han va DJ, skötte sig exemplariskt!
Det roligaste var att när vi gick genom stan så körde dom efter och poppade musik. HUR många cheerleadinglag har en egen musikanläggning som åker efter dom!? Det ni!

Själva uppvisningen gick skitbra, förutom att när vi skulle kasta pomsen mitt i dansen så fastnade en poms i min hand, den lixom snurrade fast sig runt fingret och bara hängde där! Jag försökte febrilt att få loss den, utan resultat. Så jag gjorde som jag alltid gör när jag gör fel eller nåt blir galet. Jag dansar vidare och bara garvar.

Efter uppvisningen så blev det middag, buffé. MUMS!!! HallonPannacotta till efterrätt. MUMS igen!!!

Sen var det faktiskt bara fullt ös medvetslös resten av kvällen (minus medvetslös). Jag och Fatima shakade så svetten rann! (Ett tag var det bara vi 2 på dansgolvet men det hindrar oss inte från att dansa som FAN!) Michaela o grabbarna hängde oxå på, sjukt roligt! Marmeladorkestern spelade och vi dansa och sjung så jag var alldeles hes sen!
Kan bara sammanfatta kvällen som SKITKUL!!! Jag älskar mitt lag♥

Söndagen har spenderats på Östersundstravet där jag jobbade. Det var ponnytrav. Solen sken i början men sen kom regnet och blåsten.
Jag hade lite ångest för jag skulle egentligen varit på Therese´s dotters dop men jag behövde tjäna lite stålar..
Är det nån som har lite pengar till övers så är jag frivillig att ta emot dom;)

Jag och Sara hade juniorträning, tränade på deras dans dom ska visa för föräldrarna sen i Juni.
Sen hade vi möte, det var bra, nu känns allt bättre. Hoppas på en liten nystart nu.

Fick ett mess av Therese efter mötet att det fanns tårta kvar efter dopet så jag var inte sen att tacka ja till det. Fick även middag där. Ibland har man tur;) Det var iaf trevligt att jag fick träffa dom iaf på dopdagen. Alva var en riktig charmör (charmös??) idag:D Sötis!!!

Nu har jag förmodligen skrivit det längsta inlägget ever! Sitter och sneglar lite på Marie Antoinette på 3an. Börjar bli hungrig.. Det var trots allt 6 timmars sen jag åt.
Ska nog ta ett glas varm Oboy och en ostmacka och kolla klart på filmen. Har ju sovmorgon i morgon ändå!

Men först ska jag slänga upp klippet på våra stunt.
Första uppvisningen nånsin för grabbarna. 
Me so proud:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0