Skitdag.

Jag kunde inte följa till Sundsvall med laget idag för att heja på Republicans för jag skulle på utbildning men det slutade med att jag låg däckad hela dan av huvudvärk och illamående. Värdelöst!!!
Jag som såg fram emot att dansa hela dagen..
Så istället för att haft en rolig dag i Sundsvall eller på Golds så blev det en skitdag!
Längtar till i morgon i stället nu då.. Sista utbildningsdagen.

Sen fick jag värsta nyheten av Fatima, som gäller uppvisningslaget :D KUL!

Uppvisningslaget hade iaf gjort ett bra jobb i Sundsvall eftersom Republicans vann med 25-2! NICE! Ser fram emot nästa lördags match på Lövsta=)

Nu känns det nästan okej med huvudvärken. Har haft dörren öppen så man fick sig lite frisk luft. Ska ner till stallet nu och gosa lite med djuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0