Som om jag bryr mig!!!

Här har man nu varit uppe i god tid för att kolla in dom lokala TV4 nyheterna och se hur dom egentligen klippte ihop allt. Och vad visas på min tv om inte dom lokala Stockholmsnyheterna!
Men vem bryr sig!??? Jag skiter fullständigt i hur långa bilköerna är och hur snabbt det går att komma upp på påfarten till Nacka!

Lyckades internetta fram Östersundsnyheterna men då är inte dagens program upplagt!! Så nu får jag leva i ovisshet flera timmar om jag ser ut som en total fool i TV eller om det blev ett bra klipp...

Måste åka på skolan nu.. GRR!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Fin header du har i din blogg!!

2010-05-10 @ 09:01:10
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Therese

vilken babe ;) jag såg dig nog!

2010-05-10 @ 09:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0