This is for you Anna:P

Okej Annapanna! Denna är bara för att du ska få dig ett garv. Jag garvade åt mig själv! Moahaha! Vet inte om det var för att jag verkligen är så jävla rolig eller om det var medicinen:P (Ingen fara folks, jag har bara käkat vanliga febernedsättande grejer, högst ofarliga)

Är ni redo? Jenzans första videoblogg! Yihaa! :P


Denna video är även en påminnelse till K om hur jag är som person. Tycker den speglar mig fint. Appropå spegel så är det den jag vänder mig till hela tiden i videon. Som om min spegelbild skulle hjälpa mig, döh!

Slänger in några egobilder oxå så att ni ser hur snygg jag egentligen är!
(eller vad lite smink och styling kan göra för ett vackrare utseende:P)


För att undvika eventuella missförstånd så är detta inlägg lika seriöst som Anna Ankas julafton.
Ni fattar va!? Nähä. Näe inte jag heller.

Kan hända att jag bittert ångrar detta inlägg när jag vaknar i morgon. Och med det så säger vi godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mä, nästan 36 minuter efter den egentliga dator döden. Det är ju helt omöjligt att göra dig till en bättre människa om du inte lyssnar på vad jag säger.

Ikväll vill jag se en förbättring =)

2010-05-06 @ 10:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0