TV4.

Som sagt så var ju TV4 och filmade oss idag på träningen. Dom intervjuade mig och Anna var för sig. Jag kom på massa bra saker jag borde sagt när jag var på väg hem efter träningen, typiskt!
Jag har faktisk ingen aning hur det gick och vad dom kommer ta med men det blir som det blir. Jag var lugn och pratade på iaf.
Sen filmade hon när vi stuntade och dansade lite. Jag minns ju inte danserna:S Och jäklarns vad jobbigt det var att stunta, man känner verkligen av att man är sjuk:P
Iaf så ska det bli ytterst underhållande att se inslaget sen. Haha!
Vet inte än när det sänds...
Me today;) Fina cheerrosetten♥

Lite stretch:

Cradle:


Jag längtar till tisdagen då vi ska tolkträna inför uppvisningen den 15:e. Bara jag hinner bli frisk:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0