Kad idte adas gedob däsad längre.

Fy bövelen! Förkylningen blir bara värre och värre! Har ingen lust att va sjuk!!! Har snart snytit sönder näsan. (Rudolfvarning!) Hade velat haft nån god soppa men har ingen!! Kanske nudlar med massa vatten och lite annan gegga i blir bra=)
Hade velat haft en sambo som tycker synd om mig oxå, o som går ut med hundarna och fixar nudlarna åt mig. Någon som har en sambo till övers??

I morgon har jag "ledigt" (skönt att slippa sitta på lektion o snörvla) vilket innebär en massa skolarbeten att skriva...

Sen är det cheerträning på kvällen då tv4 ska komma och filma, vad kul att jag är toksjuk då, hes och snorig, haha!

Buhu!!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0