Craaaazy!

Insåg precis att min vecka kommer att vara insane!

Måndag:
Hålla tummarna att Byzen inte dör
Skaffa hundvakt till helgen
Träna hund
Träna mig själv
Jobba 14-21

Tisdag:
Hålla tummarna att Byzen inte dör
Träna Hund
Träna mig själv
Cheerkväll 18.30-??

Onsdag:
Hålla tummarna att Byzen inte dör
Träna hund
Köra publikuppvärmning/barngympa med Golds på skidskyttet på 16.45-??.
Köra mina ASK 17-17.45 (Jag måste klona mig!)
Gå på PT Challange-passet 18-19 (Need 2 feel the pain!)
Cheerträning 20-22

Torsdag:
Hålla tummarna att Byzen inte dör
Prova på Cheerleading på Storsjöskolan, 4 klasser kl 9-13
Jobba 15.30-19
Golds på skidskyttet 17.45-?? (Måste klona mig igen!)
Agility 20-22

Fredag:
Hålla tummarna att Byzen inte dör
Träna hund
Golds på skidskyttet 17.45-??
Cheerläger 20-22
Sova hos Anna för att snacka cheer halva natten. Eller däcka av utmattning 22.39

Lördag:
Hålla tummarna att Byzen inte dör
Cheerläger 10-18. Sova hos Anna för att snacka cheer med koreograferna halva natten.

Söndag:
Hålla tummarna att Byzen inte dör
Cheerläger 10-16
Träna hund (lite)
Chilla!!! :D

Helst kanske även städa, diska och sånt skit man måste göra när man är vuxen...

Men annars är jag ledig om nån vill hitta på nåt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0