Enough!

För en stund sen började det göra ont i halsen! Helt sanslöst! Kände det häromdagen oxå men då försvann det lika fort som det kom. Fan fan fan! Om det stannar nu, det räcker med sjukdom nu, har ju inte kunnat träna på evigheter och jag såg verkligen fram emot denna vecka när jag skulle börja träna igen! FAN om jag blir klen igen, då stryper jag nån!
Jag är så less på att vara sjuk och nu har jag tamefan vilat sen jag kom hem från Umeå, var lite svårt att vila där. Hur är det tänkt man ska komma igång om man bara blir sjuk hela jävla tiden!
Näe! Död åt Tengil! (Som i detta fall är den där satans jävla helvetes sjukdomsfanskapet till förkylning/infektion/virus, har ju även förutom förkylningen tydligen fått ett jävla virus oxå)

Nu: TE I MÄNGDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0