Insane!

Sitter och kollar gymnastikklipp på youtube, finns massa bra och inspirerande.
Hittade detta galna klipp! Herregud vad han flyger!!! Helt crazy!


Vi körde en massa gymnastik på träningen idag, tjejerna är ju jätteduktiga! Dom lär sig så himla fort.
Jag och Anna passade på att passa på (mkt passapå där :P) lite gymnastik idag oxå, vi har bestämt oss för att hålla helgens kunskap vid liv=) Jag känner mig sjukt peppad på cheer efter helgens utbildning, det är så himla kul och det känns så himla bra att få friska upp minnet och lära sig nya saker!
Jag har även bestämt mig för att jag ska lära mig handvolt;) Ska "bara" lära mig riktiga hjulningar och rondat först.
Vi säger att jag ska sätta handvolt till sommaren:) Deal! Med mig själv.

Näe nu ska jag hämta te och kolla på Hellcats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0