Kvinnlig.

Jag är inte direkt känd för att vara kvinnlig, kutar omkring osminkad i mina Lundhagsbraller och skitiga jackor. Se bara på Halloween, rambobrud ena kvällen och boxare andra;) Trivdes dessutom ytterst bra i M90 uniformen i Ume =). 
Lundhags och skitig efter däckbyte;)


Men idag på jobbet i ett reklamblad såg jag en sån snygg klänning! Tänkte att den måste jag ha. Perfekt till nyår. Och det är faktiskt sjukt kul att klä upp sig och se snygg ut, borde göra det oftare, faktiskt. Fast jag skulle aldrig orka sminka mig och fixa håret varje dag, aldrig. Nog för att jag iof nästan varje dag har mascara, eller nja ganska ofta iaf. Men det tar 1 min så sitter den där, el så skiter man i att tvätta bort den så behöver man inte ens dra på sig den nästa morgon:P
Efter partykvällen i Ume så hade jag både mascara o ögonskugga (tom foundation, töntigt:P, brukar aldrig ha det, 1 av 10 ggr kanske) jaja iaf till saken igen, jag orkade inte tvätta bort det på kvällen så nästa morgon när jag stod o borsta tänderna var det nån som undrade om jag sminkat mig på morgonen, näe det är från igår svara jag.
- Åh du ser ut sådär!? utbrast hon helt förvånad över att det såg så bra ut och inte utkletat över hela ansiktet. :P
Efter nån fest:P


Tillbaka till klänningen, surfade fram den nu och såklart, den är slut! Bara för att jag för första jävla gången skulle beställa nåt fint på nätet. DAMN!
Måste hitta en annan nu då...

Ps. Kvällsfika..


Wie, nu har jag beställt värsta snygga klänningen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0