Mot Lule.... Typ.

Ska snart åka hem och hämta hundarna som ska ut till respektive hundvakt. Sen drar jag, Fatima och Anna till Piteå där vi ska däcka efter en kopp te för att sedan vakna upp och dra på tränarutbildning i Luleå på lördag morgon. Sen drar vi hem igen efter söndagens prov. Om jag inte klarar det kommer jag strypa någon!

Har för en gångs skull packat klart ALLT så det är bara att hämta dogsen och deras packning sen parkera hos Annapanna och sen dra, sitta i en bil 8 timmar! Hatar det! En jävla tur att jag har awesome sällskap så det blir nog rätt kul iaf.
Men det finns inget så sövande som att åka/köra bil så jag kommer få kämpa för att hålla mig vaken.

Näe nu ska jag göra sista rycket på jobbet sen drar jag hemåt.

Sms-bloggar eller/och tvingar Anna att ta med datorn;)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0