Överkokt.

Har precis käkat frunch, kokade ägg men dom blev överkokt, glömde bort dom lite... Det var bara nån minut så dom är egentligen bara hårdkokt men jag gillar inte det så för mig är dom överkokta. Japp.

Sitter och tjurar för att jag inte klev upp 9 då jag vaknade utan låg kvar och sölade så att jag nu inte hinner gå min långpromenad med hundarna innan jobbet. Vilket irriterar mig enormt eftersom det är tokfint väder ute! Strålande sol och -15. Hade iof varit bättre med -5, det är optimalt.

Hundarna ligger på golvet och leker, Baileyz flörtar hej vilt med Zorba och gör sig till, han e så löjlig :P Hon bara ignorerar han eller så lägger hon sig på rygg och fjantar på. men dom är så gulliga.

Man skulle kunna tro att det finns rutor där nånstans. Moahaha!


Fast jag tycker även det ser ut som en smiley på magen och för att ni ska fatta hur jag tänkte har jag här illustrerat en bild åt er. (Jag är nog nästa Picasso)
Tom en näsa har den (naveln för er trögproppar).


Näe nu ska jag äta upp min mjökl och flingor och sen åka och jobba. Dock har jag börjat känna mig skum i magen, jag hoppas verkligen inte att jag oxå får den här basislusken som har förpestat Östersunds vatten. Vi har ju egen brunn så jag borde klara mig men jag börjar fundera på om jag drack nåt i stan innan man visste om detta.
Jag hämtade vatten på träningen en dag, men minns inte när det var, undra om det inte var i torsdags, shit. Det var väl typ dan innan dom gick ut med det, eller?? :S

Jag vill inte bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0