Proffshundtränare;)

Jag och Baileyz var och körde agility ikväll och jäklarns vad kul det var! :D
Han har verkligen fattat slalom nu, skitkul! Jag körde först med 4 pinnar o det gick så bra så jag tänkte att jag testar med 8 och han gjorde helt rätt! Var tvungen att testa igen så det inte var en tillfällighet men han klarade det 4 ggr! :D
Sen körde vi balansbommen som han varit rädd för sen han lubba över och ramla ner, han klarade den tom själv idag! Körde även vippbrädan som han verkligen inte diggat, den klarade han utan att jag bromsade den, han brydde sig inte i dunset. Han är såå duktig! :D
Kan det vara att han nu är soldat som gör att han blivit så modig;)






Duktiga Baileyz♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0