THE shoes.

Ang dom grymt coola arméstövlarna så undrade någon vad dom kostade, vilket i min värld betyder att denna generösa anonyma frågeställare hemskt gärna vill förse mig med dessa stövlar så här lagom till julafton.
Så här kommer länken till sidan man kan köpa dom ifrån.
Jag vill ha storlek 37/38 tack.



Skulle någon hitta dessa skor någonstans så är det alldeles frivilligt att förse mig med dom oxå!
Dom är så jävla snygga!!!
Ps. Jag hittade dom på Fokis blogg för längesen.


Diggar även dessa cheerskor, dom skulle matcha mitt nya turkosa träningslinne.


Tackar ödmjukast i förskott! ♥


Kommentarer
Postat av: Mini

Zipper skorna vet jag om att jag sett på ngr olika sidor men dom finns inte kvar på nån av dom sidorna, så jag skulle tro att dom har utgått å inte tillverkas längre..

2010-11-28 @ 03:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0