Tjo!

Har precis käkat middag. Ska snart åka och hämta Anna för intervjun med LT, det ska bli kul. Ännu roligare ska det bli när repotaget är klart :D

Jag, Kristian och Sol var ju och körde lite bevakning förut. Jäklar vad Bailarn var taggad, han drog omkull mig när vi skulle starta:P Sen var han duktig, första vändan gick han först efter ett spår men sen markera han ljud. Andra vändan så hörde jag ljudet före honom, han var lite trög:P Näe men det blåste en massa men sen när vi stanna till markera han skitfint:D Duktiga hund!
Winston var hyfsat taggad oxå, for fram som en grävmaskin:P
Jag vindfiggade för Sol och Kessie gkorde värsta markerningen och hittade mig i mörkret=)

Näe nu må jag dra! Berättar om intervjun sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0