Näe, nu måste jag sova i morgon.

Kom nyss hem från Luleå. Ligger i sängen och surfar, hehe. Ska bara kolla runt lite sen ska jag sova och i morgon är jag ledig! Känns awesome!
Helgen har varit riktigt intressant och lärorik och såklart rolig! Det gick sjukt mkt bättre att åka dom där 120 milen än vad jag trodde. Måste berott på sällskapet;)

Kursen har gått riktigt bra, över förväntan! Har klarat allt men ska komplettera på en fråga, som jag egentligen kan och som instruktörerna vet att jag kan men eftersom reglerna var så att om man skrev ett "fel" på den frågan fick man göra om den. Det var en galet tricky fråga som egentligen var samma sak som en annan fast olika:P Fast jag står fast vid att det var samma och många med mig. Jag anser att jag har klarat provet helt redan nu, fast intyget kommer efter kompletteringsfrågan som görs via mail.
Att ett X kan irritera en så mkt:P
Känns grymt skönt iaf att ha klarat av båda utbildningarna, cheer nybörjare och cheer fortsättning. Snart sitter det 2 intyg inramade nånstans hemma;)

Näe nu måste jag sova i morgon, har trots ledigheten lite att fixa.
* Börja gå med stegräknaren så jag får ihop mina steg till vårt lag på jobbet.
* Klippa klorna på dogsen.
* Börja apportträning.
* Anmäla till tävling.
* Söka fler jobb.
* Ringa AF.
* Hämta protokollet hos Marina och skriva under och skicka in till gymnast...
* Åka på skytteklubben och kolla läget ang medlemsskap.
* Träna cheer.
* Städa
*Plantera 2 blommor, må kankse köpa jord då.
* Och kanske viktigast (fast det hamna sist i texten:P) Att hämta/laga Byzen...


Haha finn ett fel i texten!
Jag såg det inte förän nu när jag skrivit sista raden i listan. Men jag har formulerat mig kocko i meningen ovanför listan: "Nu måste jag sova i morgon" :P Hehehehe! :D

Näe nu höll jag på att somna me datorn i knät, verkligen dags att sussa u.
Hejsvejs people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0