Trötter.

Igår for jag och Fatima till Anna på förfest, sjukt kul när vi spelade charader. Sista gången vann mitt o Annas lag=)
Det blev en jäkla massa snack och det var riktigt roligt! Åt pepparkaksdeg gjorde vi oxå för det gör man ju alltid på förfester, right?
Allt som behövs till fest;)

Vi är fullt normala;)


Stal från Annas blogg:P

Ja förfesten var riktigt rolig, Felicia kom dit strax efter vi lekt klart. Sjukt rolig kväll. Vi drog iaf ner på Plaza sen, när vi skulle hoppa ur taxin frågade jag om chaffisen fått betalt och det hade han inte :P Vi höll på att smita, hehe. Fyllproppar.
Väl inne påPlaza så blev det väldigt lite dansande, brukar alltid tokdansa, men nu hade jag fullt upp med att dricka tydligen... Jaja, hade iaf kul, träffade lite roliga människor.
Hade jag varit en öppen människa i bloggen hade jag kunnat berätta hur kvällen slutade, helt stört, saker går inte som man tänkt sig, haha!
Ja låg iaf till kl ett då jag förflyttade mig från sängen till soffan, där det sen kollades på Så mycket bättre där en massa artister sjäng Petters låtar, faktiskt riktigt bra program.
September sjöng Petters Mikrofonkåt, sjukt bra!!!

Petter och September tillsammans. awesome!

Älskar denna låt!
Hade jag varit 10 år yngre hade jag haft en crush på Justin:P


Coola grabbar, spana in lilla Jaden!
Jag måste kolla på filmen, undra om den går på bio nu?


Fick ju ingen flashig oufitbild igår men detta hade jag på mig:P




Näe, sova nu!

Update. Haha inte många rätt i detta inlägg, var ganska trött igår när jag skrev:P Var tvungen att rätta till mina fel nu...
Hatar stavfel, särskrivningar och sen hade jag samma låt 2ggr och skrev efterfest ist för förfest, ja det är inte lätt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0