Vroooom!

Sitter på blocket och letar bilar, jag MÅSTE ha en ny, kosta vad det kosta vill. Det kommer göra ont i hjärtat att skiljas från Byzen efter 5 år tillsammans. Oftast har den bara gått trots brist på olja och kärlek. Men ibland har den lagt av vilket har lett till rätt roliga situationer, startmotorn var en av dom :P

Men nu är jag ganska less på gamla bilar, nog för att det ändå är lättsamt om dom pajar för det finns alltid nån polare som kan laga (när dom nu har tid...), nya bilar kan man ju knappt tanka själv utan att man måste in på verkstan för felsökning och datafjask. Men jag vill ha en bil som drar lite soppa, hyfsad billig försäkring, går tyst, har klimatanläggning, tonade rutor, antispinn antisladd antimassa annat, elhissar, centrallås (från nyckeln) och en massa annat bra att ha!
Helst en Audi, Passat el Volvo.
Audi Allroad A6 3,0 TDI Tiptronic/Dieselvärma
Volkswagen Passat Variant 2,0 TDI 4Motion Hig
Volvo V70XC
Sen att dessa 3 bilar ligger i 100 000 kr klassen var ju en annan femma...

Hade jag haft nån miljon på banken hade jag lätt köpt en 69as Corvette Stingray att glida runt i på sommaren.


Gärna en Monster Truck att leka med oxå.


Varför inte dra till med en Dogde Ram oxå att åka på stan med.
Dodge Ram BFT 4

Näe nu ska jag jobba vidare så att jag har råd med mina bilar!
C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0