@ work.

Jag som hade en sån fin plan igår att jag skulle kliva upp i tid, köra BRAK, äta frulle och gosa med hundarna. Yeah right! Jag hade tom beställt telefonväckning. Men näedå, snoooooooooze x 25 och inte fan orkade jag svara och prata på morgonen. Messa kunde jag dock, lite med halvöppna ögon...

Jag måste verkligen ta mig i kragen och skärpa mig! Va fan, det var ju gry,t skönt i Ume och kliva upp (el just den delen var väl sisådär) äta frulle i lugn och ro, dock med 23 polare vid matbordet, sjukt mkt roligare än ensam hemma med 2 trötta hundar, sen uppställning och BRAK på det. Damn it, I have to go back! Jag har ingen självdiciplin! disiplin, dicsiplin.... Fan... Vilket lustigt ord förresten!
Det var som när vi marcherade och körde, vänster vänster vänster höger vänster höger... Fan vad vänster lät konstigt efter ett tag, sjukt lustigt ord:P

Näe nu FRULLE! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du tänker för mycket :p

2010-11-05 @ 23:29:42
URL: http://tiincheer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0