Duktiga hundar! Idag har jag och Felicia v...

Duktiga hundar! Idag har jag och Felicia varit ute och spårat med hundarna. Vi la ett spår som var några hundra meter. Baileyz gick först, hade 4 apporter, hittade alla! Han är så duktig! Sen gick vi med Zorba, hon går betydligt lugnare i spåret och spårar inte lika intensivt, har inte nosen i backen lika mycket men hon hittade hela vägen:)Duktiga tjejen. Hon tyckte nog det var kul:) Sen for jag och hundarna till klubben, skulle köra lydnad men det blev agility ist. Bailarn fattade helt plötsligt slalom! Har inte kört på ett tag så jag blev så paff när han sicksackade fram mellan pinnarna som ett riktigt agilityproffs:) Sen fick Zorba oxå köra lite, både lydnad och agility, hon var så duktig! Nu är det te i soffan, städning, och kloklippning som gäller, sen film:)


Kommentarer
Postat av: hannah

jag följer med nästa gång!!! :)

2010-10-04 @ 19:10:59
URL: http://hannahsandstrom.blogg.se/
Postat av: Jonted

Ja film med mig!=)

2010-10-04 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0