Förbannade hosta! Döööö!

Har ju som hostat hela jävla veckan i Ume, stackars mina polers som låg i samma logement:P
Men har som blivit friskare sen jag kom hem men nu ikväll höll jag fan på o dö en sväng, fick VÄRLDENS hostattack där jag höll på att spy samtidigt som lungorna nästan hostades ut... Jag har tom ont nu när jag andas efter allt satans hostandes!!!

Annars idag så var jag ju på syslöjden i morse då med 2 klasser, dom garvade åt mig när jag berättade att jag inte kunde sy:P Men det gick nog bra ändå, man e ju så jävla smart så man lista ju ut iaf hur dom skulle göra;) Sen var jag hem en sväng och käkade lite och städa innan jag for till mitt favvojobb i Torvalla, har natten här:D Älskar det här jobbet och det här passet framför allt!

I morgon ska jag försöka lägga upp bilder från Ume, ska ringa supporten och fråga va fan det sitter i, idag funka internet 5min innan det koppla ner och vägra funka nå mer! Fan jag ska söka jobb nu för fullt, då behöver man ju internet. Dessutom har lilla bloggen fått lida men väldigt få inlägg:(

Näe nu är det dags att krypa ner i den sköna sängen och läsa SoldF;)

Bye bye!

Ps. Jag dör! Sjukt kul! En av dom roligaste stunderna i Ume:P
Denna länk funkar oxå om man inte har fejjan:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0